Редактор тривимірного моделювання 3D Studio Max 4

Інформація про навчальний заклад

ВУЗ:
Національний університет Львівська політехніка
Інститут:
Не вказано
Факультет:
ЗІ
Кафедра:
Кафедра САПР

Інформація про роботу

Рік:
2011
Тип роботи:
Звіт
Предмет:
Системи автоматизації конструкторського проектування

Частина тексту файла

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ ТА НАУКИ УКРАЇНИ Національний університет «Львівська політехніка» Кафедра САПР ЗВІТ на тему: Редактор тривимірного моделювання 3D Studio Max 4 З курсу: «Системи автоматизації конструкторського проектування» Львів 2011 ЗМІСТ Знайомство з редактором 3Dstudio Max 4 1.1 Мета роботи Теоретичні відомості 1.3 Індивідуальне завдання Створення та збереження простої тривимірної конструкції Мета роботи 2.2Теоретичні відомості 2.3 Індивідуальне завдання Прості операції над об’єктами Мета роботи 3.2 Теоретичні відомості 3.3 Індивідуальне завдання Основні прийоми побудови об’єктів Мета роботи 4.2Теоретичні відомості 4.3 Індивідуальне завдання Основні прийоми моделювання Мета роботи 5.2Теоретичні відомості 5.3 Індивідуальне завдання Налаштування освітлення. Створення матеріалів та їх застосування до об’єктів Мета роботи 6.2Теоретичні відомості 6.3 Індивідуальне завдання 7. Візуалізація сцени та зовнішнього середовища 7.1 Мета роботи 7.2 Теоретичні відомості Індивідуальне завдання 8. Висновок. ЗНАЙОМСТВО З РЕДАКТОРОМ 3DSTUDIO MAX 4 1.1 Мета роботи Ознайомлення з редактором 3DstudioMax4, отримання теоретичних відомостей про призначення та можливості редактора. 1.2. Теоретичні відомості Представлення даних на моніторі у графічному виді вперше було реалізовано всередині 50-х років для великих ЕОМ, що застосовувались в наукових і військових дослідженнях. Тепер, графічний спосіб відображення даних став приналежністю великого числа комп’ютерних систем. Графічний інтерфейс є необхідним для програмного забезпечення різного класу, починаючи з операційних систем. Комп’ютерна графіка, це спеціальна ділянка інформатики, що вивчає методи і засоби створення та обробки зображень за допомогою програмно-апаратних обчислювальних комплексів. Комп’ютерна графіка охоплює всі види та форми представлення зображень, як на екрані монітора, так і на зовнішньому носії (папір, плівка, тощо). Комп’ютерна графіка застосовується для візуалізації даних у різних сферах людської діяльності: медицина - комп’ютерна томографія; наука – склад речовин, векторні поля графіки процесів; дизайн – реклама, поліграфія, моделювання. В залежності від способу формування зображень, комп’ютерну графіку можна поділити на: растрову; векторну; фрактальну; тривимірну. За способами представлення кольорів комп’ютерна графіка поділяється на: чорно-білу; кольорову. За спеціалізацією в різних галузях комп’ютерна графіка є: інженерною; науковою; web-графікою; комп’ютерною поліграфією. На перетині комп’ютерних, телевізійних та кінотехнологій стрімко розвивається комп’ютерна графіка й анімація. Значне місце посідає графіка для комп’ютерних ігор. Обіг ігрових програм складає десятки мільярдів доларів і стимулює розвиток анімації. Структура та методи комп’ютерної графіки засновані на досягненнях фундаментальних та прикладних наук: математики, фізики, хімії, біології, статистики, програмування тощо. Це стосується, як програмних, так і апаратних засобів створення та обробки зображень. Тому комп’ютерна графіка є однією з найважливіших ділянок інформатики та стимулює розвиток комп’ютерної індустрії. Індивідуальне завдання На початку роботи було змінено кольорову гамму середовища та кнопок середовища 3ds Max : Customize-> Custom UI Sheem-> ame-dark.ui В кінцевому випадку було отримано результат:  Рис. 1.3.1 Вигляд 3ds Max після запуска ame-dark.ui Це було зроблено для того щоб при роботі очі користувача не змучувалися з часом. Крім того були змінено систему одиниць роботи на метричну систему. Це було здійснено за допомогою Customise -> Units setup. В кінцевому випадку було отримано результат:  Рис. 1.3.2 Вікно Units setup. СТВОРЕННЯ ТА ЗБЕРЕЖЕННЯ ПРОСТОЇ ТРИВИМІРНОЇ КОНСТРУКЦІЇ 2.1 Мета роботи Отримання практичних навичок по створенню та збереженню простої тривимірної схеми. 2.2 Теоретичні відомості Головне меню забезпечує доступ до команд 3ds max4, що об’єднані у нас...
Антиботан аватар за замовчуванням

20.07.2020 12:07

Коментарі

Ви не можете залишити коментар. Для цього, будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь.

Завантаження файлу

Якщо Ви маєте на своєму комп'ютері файли, пов'язані з навчанням( розрахункові, лабораторні, практичні, контрольні роботи та інше...), і Вам не шкода ними поділитись - то скористайтесь формою для завантаження файлу, попередньо заархівувавши все в архів .rar або .zip розміром до 100мб, і до нього невдовзі отримають доступ студенти всієї України! Ви отримаєте грошову винагороду в кінці місяця, якщо станете одним з трьох переможців!
Стань активним учасником руху antibotan!
Поділись актуальною інформацією,
і отримай привілеї у користуванні архівом! Детальніше

Оголошення від адміністратора

Антиботан аватар за замовчуванням

пропонує роботу

Admin

26.02.2019 12:38

Привіт усім учасникам нашого порталу! Хороші новини - з‘явилась можливість кожному заробити на своїх знаннях та вміннях. Тепер Ви можете продавати свої роботи на сайті заробляючи кошти, рейтинг і довіру користувачів. Потрібно завантажити роботу, вказати ціну і додати один інформативний скріншот з деякими частинами виконаних завдань. Навіть одна якісна і всім необхідна робота може продатися сотні разів. «Головою заробляти» продуктивніше ніж руками! :-)

Новини